Met Biller kunnen bedrijven direct bij ons kopen en achteraf betalen. Achteraf betalen is een digitale betaaloplossing voor onze klanten die online op factuur willen kopen en daarmee ook hun cashflow op orde willen houden.
Met Biller kunnen bedrijven tot maximaal € 5.000,- op factuur kopen en achteraf betalen in 30, 60 of 90 dagen. Gemakkelijk én veilig. Om te betalen met Biller hoeft u als onze klant alleen uw bedrijfsnaam in te vullen. Let u wel op dat dit de naam is die overeenkomt met uw inschrijving Kamer van Koophandel (KvK Nederland) of bij het ondernemingsloket (KBO België). Biller doet dan een razendsnelle check en als dat in orde is, hoeft u de aankoop alleen nog maar te verifiëren.
Steeds meer onze klanten kiezen voor achteraf betalen van Biller in onze checkout. Een bestelling kan makkelijk door een filiaal/locatie gedaan worden, waarbij de medewerker niets voor hoeft te schieten of achteraf moet declareren. En dat is ideaal, want het scheelt voor iedereen ook (administratieve) tijd.
De combinatie van Biller en HorecaXL maakt het voor u als klant om nog makkelijker te bestellen. En naast gemak is het ook veilig om via achteraf betalen uw aankoop te doen. Het is ook mogelijk om meerdere bestellingen te doen, maar houdt dan wel rekening met de kredietlimiet. In 3 hele simpele stappen is heel het verhaal van Biller en Achteraf Betalen uit te leggen;
Bestel een product op onze website en kies bij het afrekenen Biller als betaalmethode. U bepaalt zelf de betalingstermijn. Zodra de bestelling is verzonden ontvangt u de factuur via Biller. De daadwerkelijke betaling regelt u zelf met Biller, net als de afspraken over uitgestelde betaling. Op deze manier kunt u de kosten perfect spreiden.
Biller voert bij aankoop een razendsnelle check uit. En met razendsnel bedoelen wij ook snel, want in een 2 tot 3 seconden is de controle uitgevoerd. Biller controleert op een tal van onderdelen, waaronder uw bedrijfsnaam. Als de bedrijfsnaam die u intypt niet voor 100% overeenkomt met de naam zoals u ingeschreven bent bij de KvK of KBO, dan ziet Biller dit als onjuiste informatie, waardoor zij geen check uit kunnen voeren en de bestelling moeten afkeuren. De fraude- en kredietcontrole zal de aankoop ook weigeren als de kredietlimiet (maximaal € 10.000,-) wordt overschreden.
Tip: Gebruik bij de bestelling de volledige bedrijfsnaam en het mailadres dat zakelijk door u gebruikt wordt. Gebruik geen afkortingen of bijnamen. En mocht het nu helemaal niet lukken, bel ons dan of probeer een andere betaalmethode (ook daarin hebben wij keus genoeg).
Op het moment dat de bestelling het magazijn verlaat, stuurt Biller de factuur naar u. De Biller-factuur bevat de gegevens voor een succesvolle verwerking van de betaling en ook de vervaldatum staat er op vermeld. De vervaldatum is afhankelijk van de gekozen termijn; 30, 60 of 90 dagen.
Heeft u vragen over Biller (of over een andere betaalmethode), of is er iets niet helemaal duidelijk, bel ons op +31 (0)88 - 28 28 928. We adviseren u graag over de vele betaalmogelijkheden, waaronder achteraf betalen of betalen in termijnen.